با سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز،

یکی از تنظیمات قالب بی تم که می توانید کمک زیادی به ما برساند، امکان برون بری و درون ریزی تنظیمات است. شاید برای افرادی که برای اولین بار اسم این موارد را میخوانند آشنا نباشد، به همین خاطر در ادامه ابتدا به تعریف و توضیح فایده این موارد پرداخته و سپس آموزش ذخیره و برون بری تنظیمات قالب بی تم را با هم بررسی خواهیم کرد.

برون بری و درون ریزی تنظیمات چیست؟ و چه فایده ای دارند؟

همه ی ما وقت زیادی را صرف تنظیمات قالب سایت مان انجام میدهیم تا در نهایت ظاهر سایت مان دقیقا شبیه آن چیزی شود که انتظار آن را داریم. اما اگر تمامی این تنظیمات به صورت ناگهانی از دستمان برود باید چکار کنیم؟ یا فرض کنید قصد داریم تنظیمات قالب مان را که روی سایت فعلی مان انجام دادیم را به طور کاملا مشابه روی سایت دیگر اجرا کنیم. آیا حتما باید دوباره این راه را از اول رفته و تمامی موارد را از ابتدا تنظیم کنیم؟

خیر، در تنظیمات قالب betheme گزینه ای تعبیه شده است که شما می توانید با استفاده از آن به راحتی تنظیمات سایت فعلی تان را کپی کرده و بر روی سایت دیگری اجرا کنید. این برای مورد اول هم صدق میکند، زمانی که تمامی تنظیمات را بر روی سایت تان انجام دادید حالا می توانید از آن ها نسخه کپی گرفته و محض احتیاط نگه دارید.

آموزش ذخیره و برون بری تنظیمات قالب بی تم

جهت برون بری و درون ریزی تنظیمات باید به بخش تنظیمات و سپس قسمت پشتیبانگیری تنظیمات و تنظیم مجدد مراجعه فرمایید.

آموزش ذخیره و برون بری تنظیمات قالب بی تم

همان طور که در قسمت اول میبینید می توانید تنظیمات را به سه روش مختلف زیر دریافت کنید :

  1. کپی کردن کد
  2. دانلود فایل
  3. گرفتن لینک دانلود

با گرفتن هر مورد شما می توانید کد یا فایل را دریافت کرده و نگه دارید کنید. مرحله بعد انتقال آن به سایت دیگر است که می توانید از بخش تنظیمات واردات استفاده کنید. تنها کافی است فایل را آپلود کرده و یا لینک برون بری رو در فیلد مورد نظر قرار دهید. در این حالت خود سیستم به صورت خودکار تمامی تنظیمات مورد نظر را جایگزین خواهد کرد.

امیدواریم این مقاله از سری مقالات آموزش قالب betheme هم برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *